Jan Krabec jede do Dijonu v roli favorita, ze čtyř závodů, které zatím startovní pole GT2 European Series odjelo, ovládl ve své třídě tři. To ovlivní i taktiku týmu pro Dijon. „Naším cílem je jednoznačně soustředit se na šampionát, udržet vedení a navýšit náskok. To znamená nechybovat, jet chytře, vyhnout se problémům a kontaktům,“ vypočítává výkonný ředitel týmu Tomáš Fanta.
A Jan Krabec to potvrzuje. „Je to pro nás nová disciplína, nezaměřovat se na jeden výsledek, ale jet první závod tak, abychom mohli jet i druhý a odvézt si maximální body.“
RTR projects budou v Dijonu v silné konkurenci moci těžit z toho, že Jan Krabec – tehdy ještě ve dvojici s Erikem Janišem – si trať vyzkoušeli na jarních testech. „Na druhou stranu tehdy byly úplně jiné podmínky, déšť, vítr, zima,“ upozorňuje Jan Krabec s tím, že tentokrát má panovat horké počasí.
Po dvou závodech na rychlých okruzích – Monze a Red Bull Ringu se týmy série GT2 European Series přesouvají na první vyloženě technickou trať. Podle Krabce by to mohla být pro lehké KTM X-BOW GT2 konkurenční výhoda. „Dijon je taková horská dráha, nikde žádná rovinka, hodně překlápěček. Mohlo by nám to sedět, mně i autu. Ale bude náročné fyzicky vydržet ve dvou dnech po hodině v autě, navíc v horku. Bude to jiné závodění, ale těším se na něj,“ připouští závodník.
Tomáš Fanta počítá s tím, že tým nebude muset najíždět extrémní porce kilometrů v pátek. „Máme výhodu z jarních testů, takže se potřebujeme hlavně rozjet, počítáme, že dva testy nám budou stačit,“ říká výkonný ředitel a šéfinženýr týmu v jedné osobě.
Jan Krabec před Dijonem vede průběžné pořadí třídy AM před Rakušanem Klausem Angerhoferem, který startuje za tovární tým KTM True Racing. Oba piloty dělí čtyři body.